Sommarlov! Och dålig uppdatering ..

Nu äntligen så är det sommarlov! Har nästan inte hunnit bloggat så mkt men asså har typ gjort saker varje dag , men i fredags så hade jag skolavslutning! Men efter det så gick jag på sävftasskolavslutning för jag kolla på mina kusiner sen så gick upp till dom och ficka och sånt xd sen på kvällen gjorde jag inte så mkt, sen på lördagen va jag med Ebba och hon sover över hos mig också hade grymt kul som alltid! Men på söndagen gjorde jag inte så mkt vad jag kommer ihåg xd men igår så var jag med Aanna först vi gick och köpte en big pack med glass och melon xd haha ja vi är cp .. Men sen vid typ 6 så kom Ebba och vi gick till Aanna och hade vattenkrig eller ja vi hällde vatten över oss xP men sen så körde vi bränboll med småttingarna haha eller ja Ebba och jag körde typ inte så mkt för vi stog mitt på plan och brottades fråga inte vrf HAHHA xd men ja som sagt vi är lite cp.. Men idag blir det va med dom igen så vi hittar på något kuligt men nu är jag påväg från k-Holm , sen ska jag jag tvätta ........ Och sen så drar man till Aannna <3

Kram Emelie Juntunen

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0