Måste blogga mer!

Hej! Asså förlåt för att inte bloggat på skit länge igen säger det 100 gånger men asså först tänker jag blogga sen så gör jag något annat eller orkar inte ..
Men ja på midsommar så var jag först hos farmor och farfar och åt sen på kvällen så var jag med Aanna och var hos en dom känner hade skoj Xp men sen så vid 12 åkte vi hem och så sov jag hos henne också. Men den här veckan har jag inte gjort så mkt har slappat och tittat på Vampire diaries (Y) men imorron ska jag tydligen till Stockholm kommer hem i helgen någon gång , ska shoppa och sånt kommer bli awesome! Men på tisdag så ska jag åka till Danmark för vi ska bo där på hotell sen ska vi åka in till Tyskland ska handla massor av godis! Ska tydligen köpa massor av godis till Aanna , sen ska jag köpa saker till Ebba i Stockholm och kanske i Tyskland för hon fyller ju på söndag!<3 ska sova hos henne då så hoppas hon får en awesome dag! Och stå ut med mig xD haha men ja.. Tänkte blogga mer imorron på tåget kanske så vi hörs !
Och juste det tycker ni kan ta och fråga mig lite på ask : http://ask.fm/EmelieJuntunen

Kram Emelie Juntunen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0