What good is a love song without the love?

Hey! Måste säga förlåt för min dåliga bloggning xd Men har gjort massor sov hos Ebba förra veckan för hon fyllde hade grymt kul! Sen så har hon sovit hos mig xp Men har gjort saker nästan varje dag har varit hos Tilda också (http://tildagustavssons.devote.se/) Hade kul som vanligt :) , Men Jag har tagit massor av bilder så ni kommer få en bildbomb snart för måste ladda upp alla bilder men har inte riktigt tiden till att göra det men ska ladda upp dom på datan idag så kommer dom imorron. Och för några dagar sen såg jag världens bästa film asså blev kär i filmen den är ganska gammal men grymt bra och heter Notebook! Asså seriöst man gråter fan till den så jävla bra! Tänkt att köpa boken! Men vi hörs mer imorron ha det bra!
 
Kram Emelie Juntunen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0